Saturday, November 30, 2013

NO HEART


My lazy day ^_^

Terima kasih kepada 'Sahabat' baru aku.
Baiknya dia ! kirimkan sajak dan doa kepada aku.
Walaupun, we don't know each other.
Thanks mendoakan aku dan beri aku semangat.


dugaan


Susah payah dia cari kod my Favorite Song.
Katanya nak main guitar.
Wish u good luck kawan.
'' First Love - Utada ''


first love



Lately, aku rasa malas. No mood. Bored. Serba tak kena. Susah Tidur.
Haihh! macam-macam masalah. 


doa & malas



Insyallah akan aku amalkan DOA ini.
See???
Niat memang nak update Belog. Tapi malas nak perah otak.
Adoiyaiii ~ sodeh koden T_T

Padahal banyak entry nak update. Cuma mood tak ada.
Hope sebelum memori aku hilang.
Malam nanti aku cuba cari idea.

Terasa macam isi blog nothing this week!
Tak suka rasanya penulisan aku yang tak memberi makna.
(Bergaduh pulak dengan diri sendiri) ^_^

To follower, stalker (saja buat tak tahu) yang rajin singgah & comment.
Aku tahu korang mengharapkan gaya penulisan yang bukan macam sampah.
I'll do the best.


'' hari ini, aku menulis tanpa isi, aku menulis dengan hati,
  dengan mata terbuka tapi renungan kosong.
Mencari yang memahami tapi tak kutemui ''


No comments:

Post a Comment