Friday, November 22, 2013

Syria Lancar Kempen RM20

Salam Jumaat Sahabat-sahabat ku  ^_^


Entry ini, semalam sudah aku Publish. Tapi tak tahu macam mana. Apa silapnya aku.
Bila aku review balik dari HP. Isi kandungan dan gambar bercelaru.
Then aku terpaksa delete.

Alhamdulillah~ aku diberikan nyawa dan kehidupan hari ini.
So, aku menyambung apa yang tergendala semalam.

Ujian Allah. Benda yang baik, bila hendak di kongsikan. Ada aja yang menghalang.
Semoga tak ada yang menghalang NIAT murni korang yang nak membantu Sahabat-sahabat kita di Syria.






Jihad tak semestinya berperang di medan perang.
Jihad tak semestinya harus membelanjakan wang dan duit ringgit yang banyak.
Aku pun tak punya harta benda yang boleh di belanjakan ke jalan Allah.
Insyallah sebarkan benda yang baik dan berDOA juga separuh daripada Jihad ke jalan Allah. 



syria care kempen rm20



Jika setiap ahli menderma RM20, bersama-sama kita dapat membantu 100 keluarga para syuhada yang terkorban dalam peperangan menentang Syiah. 

Saudara-saudara kita telah melaksanakan tugas mereka dalam peperangan, marilah sama-sama kita melaksanakan tugas kita dengan membantu ahli-ahli keluarga mereka yang terselamat. 

'' Kempen berakhir 4 Disember 2013 ''



syria care kempen rm20


Pihak kami di Syria Care HANYA menghulurkan bantuan ke Syria seperti bantuan 
KEWANGAN dan KEPERLUAN ASAS SAHAJA (spt makanan ,pakaian & ubatan). 
Bagi menghulurkan bantuan , anda boleh hubungi kami di : 

Alamat:
(SYRIA CARE OFFICE) 
No.38B, Jalan Bola Tampar 13/14, Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan



Akaun Maybank: 562106630487 

Pertubuhan Sinar Damsyik Malaysia 

Bank swift Code : mbbemykl


syria care kempen rm20



No comments:

Post a Comment