Friday, November 22, 2013

Suratan ATAU Kebetulan ?

Selamat Petang Everybody ^_^


Semalam frust sangat, sebab terdapat kesalahan pada entry


Pagi tadi, dengan semangat waja. 
Aku taip laju-laju untuk update entry semalam.

Sumpah~ aku tak penah search atau check kat page 'google'
Disebabkan aku rasa tak sedap hati dengan entry yang aku publish semalam. So aku pun search.


Aku taip INI


6_^


Mata aku jadi besar!!


+_+


Blurrr ~ blurr


Again aku search !




Page No.1 then ranking NO.2
Bersama blog ABANG OTAI korang tu ~




Semalam 'DOWN' macam nak nangis !
aku pun tak tahu kenapa aku emosi sangat. Pada aku, isu KEMANUSIAAN bukan benda kecik.
Niat nak sebarkan then bantu orang lain. huhuhu

Also, semalam aku bermimpi ada seseorang yang aku telah buang, beberapa tahun yang lepas. Muncul kembali then "add friend" kat FB aku.

Like normally, setiap pagi aku akan check email, we chat & segala bagai dalam HP aku. Mana tahu ada yang penting.

Surprise ! i got it *_*

Blurrr ~ then aku accept the request.


** Aku percaya setiap yang berlaku ada hikmah dari NYA.
Happy weekend All Friends ** 


No comments:

Post a Comment