Wednesday, November 6, 2013

#Wordless Wednesday


Morning peoples =)





Terasa lemau aje nak kerja today. Lagi-lagi tengah sedap-sedap tidur, tetibe 'alarm' HP menyalak.
Rasa macam nak baling HP ke dinding. hoho. No lah! aku sayang HP tu, walaupun mood nak tukar HP membuak-buak.

Nanti Omak den mengamuk. " Huh! memanjang nak beli HP, ekkau xdo bendo lain nak beli.
Macam duit ekkau bertengket-tengket,... bla..bla..bla ". Aku dengan mood redghaa ajolah =')
Tetibe mak aku jadi orang Nogori. Confuse! hoho~

Layan ghambor mehh~



glamorousbybellaluna.blogspot.com
Nak CANTIK & BERSERI ?? Jom~ check it outt =)


Perhatian! Ini bukan tips kecantikan mahupun 'Ilmu Magis'. Hokk aloh! Cakak supa Nenek Lampin pulok.
Disebabkan aku bukanlah Supermodel yang "Hot & Spicy". Just nak bagi tips untuk orang-orang yang malas bersiap and makeup macam aku. Tapi, nak nampak berseri, vogue ala-ala diva.
Cara paling simple yang aku boleh ajar. Sila pastikan walldrop korang ada warna "Kuning"



glamorousbybellaluna.blogspot.com
taraaaaaaa!!!

Dulu aku memang tak suka nak pakai warna yang terang-terang. Aku obses dengan warna yang gelap lagi suram. Hehe~ macam nak pergi majlis pekebumian pulak rasanya. 'Black Metal'? Eh, tak adolah. Aku tak join club-club macam tu. Walaupun,time tu tengah top giler. Aku join club main-main. kiki =)


Ohkey! Next plesshh~




glamorousbybellaluna.blogspot.com
kitee minomm dulu! yeaahh


Pada aku,warna kuning bolehlah tolong-tolong cover muka aku yang lemau & tak bermaya.

 
glamorousbybellaluna.blogspot.com/wordless
 fatin liyana pun pilih warna kuning
 


Trivia Today~ Psikologi warna kuning adalah meningkatkan juga menerangi, menawarkan harapan, kegembiraan, keriangan dan menyeronokkan. Ia boleh merangsang otak sebelah kiri atau logik otak merangsang fakulti mental kita dan mewujudkan ketangkasan mental. 

AWAS! cehh~ da macam lembu nak melintas pulak. Janganlah pakai banyak sangat warna kuning. Boleh kena Demam Kuning. hehe . Tak pun kena sampuk dek mambang kuning bin mambang tanah. 
 

glamorousbybellaluna.blogspot.com


* terimo kasih ambo ucapkan, korang sangup bace entry mengarut ni * hehe K.bai!



No comments:

Post a Comment