Friday, November 29, 2013

Siapakah Wak Doyok ??


Salam Jumaat kawan-kawan ^_^

Siapakah "Wak DOYOK" ??
Dokter ? Lawyer ? Hakim ? Ahli Muzik ?


Jeng .. jeng .. jeng !!


Dia bukanlah siapa-siapa. Bukan seorang retiss pun u'olls.
Dah tu, kenapa aku dok cerita pasal mamat ni.

Sesiapa yang mengalami nasib macam aku, merekalah yang lebih memahami isi hati yang mendalam.
(Ayat skrip drama sekolah seyyh!) kikiki

Kenapa aku curious sangat pasal Wak Doyok ni?

In this week, ade sorang blogger lelaki update entry.
Then, dia ade mention nama 'Wak Doyok'. 
Memula aku yang memang serba serbi tak tahu ni.
Malas nak pergi search. Means malas nak ambil tahu.

Tak lama kemudian, i got 'Add friend' notification from Facebook.

Wak Doyok ?
Otak mula wink~wink~wink
T_T



SIAPAKAH WAK DOYOK


aku cuma mengenali seorang bernama wak doyok.
Bekerjaya sebagai Pemandu bas.
Kenapa transformasi beliau begitu ketara?
Wak doyok yang aku kenal, seorang yang berumur lagi tua.
Istilah Kutuk tak ade ok. huhu

So, aku dengan gaya ala detective conan.
Mula mencari identiti bukti. Si wak doyok ni.


wak doyok



Itulah wak doyok malaysia. hehe
Actually, aku pun tak tahu macam mana aku boleh terjebakkan diri dalam dunia tak berapa nak bagi hiburan sangat. hehe

After approve the notification. Aku terima 1 mesej.
'' hai, thx approued wak ''

I dont know. This is a real Wak Doyok Or a fake person, Obsess dengan wak doyok ni.
Masalah yang sering dihadapi orang fofular.




Aku cerita serba sedikit pasal mamat ni.
Wak Doyok atau dengan nama sebenar beliau.
Tengku Muhamad Azwan Shah @ Muhammad Azwan Mohd Nor.
Bukan calang orang jugak si mamat yang berjambang & bermisai melentik ni.
Dia seorang pengemar fesyen Mods dan juga pereka fesyen. Juga pemilik jenama THE GARMENT.
Wak doyok berkelulusan dalam bidang kejuruteraan dari salah satu universiti di Jerman.

Aku pun tak tahu kenapa dia tak teruskan kerjaya dalam bidang kejuruteraan.
Pecah kepala kot nak study.
Cukup azab mase aku ambil course 'Civil Eng'
Minat dia yang begitu mendalam dalam dunia fesyen lama.
Sanggup transform diri dia 360 darjah.
Wa salute sama lu bro !

Nak baca lagi pasal wak doyok ni? boleh la '' KLIK ''
Aku bukan wartawan nak interview lebih-lebih. haha


'' Thanks for Reading & Selamat menunaikan Solat Jumaat ''


No comments:

Post a Comment