Monday, November 4, 2013

Majlis Graduasi & S.P.M


Morning Monday Blues. Mana yang bekerja makan gaji macam aku, tersangatlah boring kena kerja today then tomorrow cuti lagi. Kalau yang kerja sendiri tu ,'Heaven' giler la. Hehehe. Hujung-hujung tahun ni manalah ada cuti lagi. Dok perhabis menyambut raya melayu,cina dan india. 1 Malaysia ! yeah~




glamorousbybellaluna.blogspot.com
my little bro struggle study! 


Mohamed Faiz with 470,394 calon bakal menduduki SPM 2013. Bermula 6 Nov 2013 dan berakhir pada 5 Dis 2013.  Termasuk jugak lah sepupu perempuan kesayangan aku yang berado di Joho. 
Hahh! bermarathonlah korang nak dapat keputusan yang gempak. Siapa yang paling gempak dapat hadiah berghupa 'Penginapan berhari-hari di rumah sendiri'. hehehe. Dengar nak bagi hadiah, laju aje korang berlumba ye. Yang aku nak bagitahu, kekorang budak zaman moden sekarang tersangatlah ber'huntung' tauuu!!


Nak tahu sebab ape?? Mehh scroll laju-laju ke bawah. hehhhhh~




glamorousbybellaluna.blogspot.com
sebelum graduasi





glamorousbybellaluna.blogspot.com
semasa & selepas graduasi



Belum ambil SPM dah ade Majlis Graduasi yang gilang gemilang kat hotel? Ape cer-toq! hahaha.
Sebab Itulah korang berhuntung. Adik sepupu aku a.k.a budak tadika Pra-Sekolah pun ambil sijil kat hotel. Hambikk ko! Dulu zaman seangkatan dengan aku. Cekgu-cekgu tercinta buat majlis Khas kat dewan balai raya, dewan sekolah ataupun nak lagi jimat, padang Majlis Perbandaran sudooh.

Huh! sungguh tak ku sangka. Zaman tok kadok, berlalu begitu pantas dan menggantikan zaman serba moden. Pergi sekolah sekarang boleh bawak I-pad. Telephone "Nokia 33-seposen" pun kena seludup masuk sekolah tahu tak?! hahaha~ beremosi sungguh kak bella ko ni hah. Just memikirkan apa yang bakal terjadi pada zaman anak-anak aku yang akan datang. (Nikoh pun belom pikir bakal-bakal anak)



glamorousbybellaluna.blogspot.com
milik siapakah gadis ini~ xde kena mengena okehh .. hoho


Aku dan SPM?? hurm.. memang tak adelah merasa nak ada Majlis Graduasi. hehe. Sebab aku sekolah Teknik ke?? Dont know lah~ Abis exam last paper, aku menunggu setahun jugaklah nak pakai Jubah Kejayaan. Alhamdulillah. Akhirnya aku berjaya. Macam Sadis aje ayat aku ni. hohoho




glamorousbybellaluna.blogspot.com
Congrate my friend =)

Apa-apa pun, kak Bella korang ni just nak wish " Good Luck" for SPM. Do you best. Sebab SPM titik kejayaan korang. Zaman berlalu sangat pantas. Aku tak reti nak bagi ucapan or nasihat sangat. Sebab aku bukan cekgu. hehe. 

Cemburu ke? ehhh~ dokk lah . Entry ni khas untuk korang yang nak SPM. jadikan Majlis Graduasi tu sebagai titik permulaan korang nak menempah Diploma, Degree, Master and yang lebih tertinggi. 



glamorousbybellaluna.blogspot.com




Macam best aje perlawanan bola sepak semalam, walaupun hari hujan kan. Supporters kedua-dua buah pasukan still datang untuk tanda sokongan. Tapi janganlah sampai nak berperang, mengalahkan Yahudi dengan Palestin. Aku sebagai anak kelahiran Pahang, ingin mengucapkan " Tahniah" kerana menjuarai perlawanan Piala Malaysia 2013 Gol 1-0. 



No comments:

Post a Comment