Monday, November 25, 2013

MISTERI VILLA NABILA MENGHANTUI


Happy Monday !


Fifi   : Eh, shah!  Lya ! Villa Nabila tu Bella punya ke???
Sha : Ko nak mampus ke ape? kalau bella punya. Da lama dia cekik ko!
Lyia : Entah ko fifi. sengal. Kau asik tanya benda yang sama. Lempang nak tak?


Begitulah antara petikan dialog Offices mate aku. Huhu.
Sungguh mereka prihatin terhadap aku.

Sejak isu Villa Nabila masuk TV, Blog, FB, Wechat & seangkatan denganya. Aku pulak yang tersedak-sedak.

Terasa wehhh ~ orang dok sebut-sebut Nabila~nabila


villa nabila



Aku yang hidup pun terasa tak aman. Lagi-lagi mereka yang dah tak ada.
Biarlah ROH mereka itu aman.

Lawak. Gossip pasal hantu pun boleh masuk TV. haha.
Nasiblah dah mati. Kalau belum ade pulak isu saman menyaman.

Ada cerita yang benar dan ada yang tidak.
Kita ambil yang positive. Buanglah yang negative.

'Kata nak menuju zaman 2020, tapi anak cucu di MOMOK kan dengan cerita Hantu, bilalah nak maju'



david teoh & villa nabila


Nantilah balik JB. Aku pergi singgah Villa Nabila depan Danga Bay, Joho.

Manalah tahu, 'David Teoh' ambil aku jadi pelakon.
kiki ^_^ ( kidding )


Kadang-kadang pelik. Kenapa orang-orang sibuk nak siasat kehidupan selepas MATI.




'' Yang pasti ALAM MATI itu wujud ''




No comments:

Post a Comment