Wednesday, November 27, 2013

TAKUT LIPAS PUNYA PASAL

Mornoon kawan-kawan,


Di antara aweks & balakss sekalian. Mesti ada yang fobia dengan Encik Lipas?! kan.. kan .. kan??
hahaha. Ngaku aje lah ^_^

Jom layan kisah si Fobia Lipas ~


·         Lili Sephia aku mmg geli dgn Lipas.. kalau jumpak Lipas.. memang kompom aku spray dgn Ridsect.. talaaa betui2 kat dia... sampai lokoih!! banjir! selagi kaki dia duk tekodek2 selagi tu aku tak stop, kalau kaki dia dah tak kodek2.. baru aku stop. Sbb tu Ridsect kat umah aku mesti ada.. paling kurang pun 2 botol yg tinggi tu..
Like · Reply · 23 · 10 hours ago
o   
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s24x24/1076760_100001210203367_503795176_q.jpg
Front Line Kodek2??bahasa lipas ke??
Like · 4 · 10 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1076404_1020127622_1737744324_q.jpg
Lili Sephia Encik Front Line, kodek2 la... alaa.. kaki2 dia duk gerak2 tu.. tu cheq panggey kodek2.. aishh..
Like · 1 · 10 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s24x24/1076760_100001210203367_503795176_q.jpg
Front Line Oh....kodek2...kaki saya kodek2 ni..jgn ridsect kan saya plak..huhu
Like · 2 · 10 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1076404_1020127622_1737744324_q.jpg
Lili Sephia takdak la... Encik Front Line kompom bukan Lipas kan... (mana ada Lipas bleh taip komen kan..) wahahaha...
Like · 1 · 10 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s24x24/1117327_1122278469_1013677938_q.jpg
Hafiz Hapeace Tediaa aih sampai lokoih,lipaih tu kena pakai baju ujan la..hahahahaha
Like · 1 · 9 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash1/s24x24/275886_100000511890622_689835368_q.jpg
Ika Zulaikha sm la sy.. dr jauh dh thu.. 1 rumh spray sblm kuar mnjelma...
Like · 1 · 9 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1076404_1020127622_1737744324_q.jpg
Lili Sephia baju ujan pun takdak makna dah.. mmg kompom lokoih punya.. tarak nak bagi chance laa.. takdak lain melainkan dia mati lemas, mmg anti la dgn Lipas ni.. kalau takdan capai Ridsect.. penyapu pun jadi la.. mmg cheq pukui dia sampai tecabut sayap dia.. eeeee.. geli aih!!
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/c0.5.75.75/s24x24/1474510_452276008214148_1008579930_t.jpg
Maswan Adnan Ani :
Dengan Ridsect tak berapa kuat...kalau dgn baygon lipas terus mati katak...Lintah dengan pacat pun takut bila dia orang nampak baygon...
Like · 2 · 9 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1076404_1020127622_1737744324_q.jpg
Lili Sephia ya ka.. cheq tak besa guna Baygon.. takpa sat lama cheq try pi guna hat tu.. 
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1119669_100000134567964_2128977358_q.jpg
Zakirin Aziz kodek2 tu kuat sikit dari meghuwek 
Like · 1 · 9 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1076404_1020127622_1737744324_q.jpg
Lili Sephia haa... mola2 dia kodek2.. paih kena semboq tala tak hingat.. pelan2 dia kui dok menguwek.. sat lama paih tu dia pun goll... 
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash1/s24x24/211303_100000189896810_1688445120_q.jpg
Sniz Pinocchio kodek2...=.=" tsk
Like · 1 · 9 hours ago
o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash2/s24x24/1118795_100001082988211_1130052731_q.jpg
Rodziah Othman Ha3 sakit perut gelak cerita n gelak loghat tuan punya cerita...jarang dpt dengat kedah pekat2 gini..suka dengaq...klate kata kodek2 tu "gelepa dodeng2" ...heee mcm ayam kena sembelih ka..gitu la naa 


Lawakk giler! hahaha
Pekat, likat, melekat bahasa Qedah dia.

Aku bukan penakut Lipas. Tapi aku pemburu Lipas !