Tuesday, November 12, 2013

Korea Backpacker 2014


좋은 아침 친구 ~ JOH-EUN ACHIM CHINGU

An-nyŏng-ha-se-yo ! 


Aku masih lagi di lagi bumi Malaysia. Tumpah darahku. Fuhhh~ patriotik sikit hari ni. Bukan patah riok ye! =)






Semalam aku menonton 'Boy Over Flower' yang aku rasa nak masuk 10 kali aku ulang cerita yang sama. Drama korea lain aku tak berapa minat. Tapi kalau hero dia 'Lee Min Ho'. Memang mata aku bersinar-sinar lah! wink wink~

Ok! back to our Story. " Korea Backpacker 2014 ". Jom semak Pakej yang disediakan =)


" Alami pengalaman backpakers di seoul korea, menaiki pengangkutan
awam & underground train di korea , bersama-sama di bawah satu bumbung
dengan tetamu dari negara lain & mungkin akan menjadi kenalan baru
anda ketika diseoul, dan penginapan yang lengkap dengan kemudahan
termasuk wifi percuma dengan kelajuan yang tinggi "

Ini termasuklah dengan korang punya tempat tinggal kat sana 'Single Bed untuk seorang, tiket masuk untuk ke setiap lokasi perjalanan, T-Money untuk train & Bus. Pokok pangkal, daun & segala akar. Kos korang kat sana merangkumi Pakej Backpacker yang korang bayar.

Lest talk about the price. RM1500.00 ??! Check it Out ~

RM1400 ? NO!
RM1300 ? Pun Bukan !

After discount berkali-kali.

Hanya RM1100.00


Korang rasa berbaloi-baloi tak, kalau RM1100.00 nak cover Percutian di Korea.
17 JAN 2014 ~ 24 JAN 2014


Aku bagi discount RM400.00. Siapa nak bagi???


Siapa yang layak dapatkan Pakej Ini


Gender mestilah LELAKI
Sebab tawaran ini sah untuk seorang Backpacker sahaja!
Ini untuk mengantikan aku yang terpaksa batalkan Pengembaraan Impian aku. Atas dasar alasan yang tak dapat aku elakan.
So, sesiapa yang memang minat dalam photography. Memang aku suggest sangat. Korang akan rasa berUNTUNG! sebab apa? Kawan aku a.k.a merangkap ketua travel adalah seorang photographer. Yang boleh aku kelaskan sebagai seorang yang berjaya. Projek & Job merata-rata. Sampai ke Bali, Brunei bagai. Tu yang aku tahu lah.

TAPI! Ini tak termasuk tiket Penerbangan Pergi dan Pulang, Duit Belanja and Duit Makan ohkey.

So any one? Jangan lepaskan peluang yang aku bagi discount beratus-ratus tu ! yang terasa nak join ? Boleh email aku. ' glamorousbybellaluna@gmail.com '

Grab it fast . Sementara Tawaran & Discount masih belum di tutup ! =)


(Nŏ-mu) kam-sa-ham-ni-da! Terima kasih !








No comments:

Post a Comment