Sunday, December 1, 2013

Happy ke SINGLE ?


Selamat Malam Isnin ^_^ Esok sudah kerja.
Happy ke single ni? happy dowhh~
Ini sekadar pandangan aku aje. Pandangan korang gue ngak tahu dongg.
So kalau yang baik, ambil sebagai positive.
Yang tak baik, korang buang dalam tong sampah.
Suruh alam flora kutip. hehe
Aku ada amalan sesat sikit. Bukan amalan khurafat ok!
Not allowed. Syirik. iskk.. iskkk



FAKTA NO # 1


Ape yang sangat owshemm !
korang tak payah bermati-matian nak mesej sampai tengah malam.
Tak payah nak berjaga macam burung hantu. Esok pagi mata lebam mengalahkan Encik Panda.
Perasan tak? masa untuk korang makan dah tunggang-langgang. Mandi pun sehari sekali.
Aku teka ajelah. haha. Then nak pulak dapat bf/gf caring-mareng ni.
Banyak sangat kredit HP. Sejam sekali dok menelepon. Tak ada kerja kah ??
Orang joho kata. 'Asik dok bergayut aje!




single



Situasi aku tak banyak berubah baik single or taken.
Bangun tidur tengok HP sebab alarm memekak.
Kalau ade mesej buka tengok. Kalau tak pun, lepas siap baru check HP.
HP pun letak merata-rata tempat. Malas nak chas HP.
Malas nak on the phone bergayut (cakap lelama).
Habits yang aku tak tahu sejak bila bermula. Sekarang ni, memang aku tak suka nak angkat call. Mesej pun ikut mood, kalau free laju je la. Kalau idok. Aku hold. 
Pemalas gilerr kan?





FAKTA NO # 2



single



'' Kalau u nak couple dengan i, u tak boleh keluar tanpa pengetahuan i. Kena mintak izin dulu ''

Reality kan?? kadang-kadang kita sudah di sekat dengan bermacam benda.
Aku cakap secara universal. Tak kira lelaki. Perempuan pun same ok. Kebebasan sudah tersekat. Apa yang kita suka. Tak boleh nak buat, kalau tak bagitahu pasangan kita.
Kalau perkara yang buruk. Memang elok sangat di tegah.
Kalau nak jogging pun kena marah? achane tu ??
Konon-konon, takot orang lain usha. Pasangan kita tak gatal lah, tak setia lah!
Hello?! itu semua terletak pada hati masing-masing ohkey. Kalau tak percaya. Baik korang kawan aje.
Soooo...  saweet (sweet)

Pasal kasut pun jadi isu nak bergaduh.
'' u tak boleh beli kasut tinggi. Nanti kalau u jalan dengan i pakai kasut tinggi.
Orang nampak i pendek. Tak macho la ''

Ni pulak pasal rambut.
'' eh !! apsal u potong rambut tak bagitahu i?
sudahlah macam upin. I nak u buat rambut macam maggie "
( macam kesalahan masuk mahkamah pulak ye )



single



Malam ni , aku bagi 2 sebab Happy Single.
Penatlah nak taip panjang-panjang.
Heaven kalau ade orang nak taipkan untuk aku. haha
Apsal aku jahat giler malam ni? ^_^ kiki

So, kalau ada sesiapa yang single mingle pringle macam aku.
Jangan sedih, jangan rasa down. Relax bro, relax sis !
Ada pasangan belum tentu menjamin kebahagiaan kita.
Masa tu mula nak cakap orang tak memahami kita.
Tak reti nak sayang kita.
Aku pun belajar dari kesilapan yang lalu.
Kalau tak bersedia untuk ber'komitmen.
Sila jangan bagi kehancuran kat hati orang lain.
Berdosa ok !!

Best tak fakta-fakta aku ni? cakaplah best. haha
(nak paksa org pulak)
Kalau macam best macam havoc.
Aku boleh meneruskan kesinambunganya nanti 

Ohkey ~ good nite dear's



No comments:

Post a Comment