Monday, December 9, 2013

Rahsia Kelahiran Aku ??

baby born



Chomeel nye diee
Fakta# Ini bukan aku. ^_^
Gambar aku sudah hanyut di Sungai Pahang barangkali. Sungguh berhemah ayat aku. kiki
Tak perli pun, sejujurnya aku memang dilahirkan di Jalan Gambang Kuantan, Pahang.

Ohhh! orang pahang ghupenye. Tapi kenapa tak paham loghat Pahang. Sebab??
Aku membesar di Johor.
Ok, stop. Sibuk pulak aku buat biodata diri hari ni.

Formula Secret (selepas di tambah tolak kuasa naroto)
" Rahsia Kelahiran Aku bernombor # 5 "



Kekuatan:
Dilahirkan dengan sikap kepimpinan yang kuat. Suka mengambil risiko. Suka mencuba perkara-perkara yang baru. Berkarisma dan boleh memimpin. Kebiasaannya memegang jawatan yang tinggi. Sangat rajin dan sentiasa focus untuk mencapai kejayaan di masa hadapan, jika dia mahu. Seorang yang realistic, tegas, sangat munasabah dan tidak suka berangan-angan. Perlukan kepelbagaian dan sentiasa teruja dalam melakukan sesuatu.

komen aku :
Jadi Pengawas, sifat kepimpinan jugak ke?
 Kebanyakan betul pasal diri aku.
Tapi musykil bab rajin and focus. haha ^_^

Kelemahan:
Tidak suka disekat dalam membuat sesuatu. Selalunya cerewet dalam isu-isu kecil. Kadangkala beliau memang degil dalam melakukan sesuatu. Mereka juga jarang relaks. Juga, kurang teliti dalam melakukan sesuatu.

Perkara yang patut di ubah:
Lebih relaks, tidak cerewet dalam isu-isu kecil. Melihat sesuatu dengan teliti.

komen aku :
Agree 101%. hehe
Alhamdulillah. sudah banyak aku ubah.
Tapi bab cerewet, aku masih kekalkan dalam carta.

Golongan terkenal yang mempunyai nombor 5:
Abdullah Ahmad Badawi, Erra Fazira, Aishwarya Rai, Bambang Susilo, Soekarno, Ronaldo,
Abraham Lincoln, Britney Spears.
cara mengira rahsia tarikh lahir :

09/12/1991


9 + 1 + 2 + 1+ 9 + 9 + 1 = 32

3 + 2 = 5

jadi nombor aku adalah 5.


SUMBER : Duniaku Vanilla




No comments:

Post a Comment