Monday, December 30, 2013

arghhhhh ! stresss



Morning =(
nada sodih, awan tak berarak mendung tak hujan.
Stress di hari Isnin ??

huaaarghhhhhh!!!!!!



 Sebelah senyum. Sebelah sedih??
muka apakah itu ..
stress lagi?



Muka jadi blurrr !!! hohohoho


Jerawat? maybe.
tak stress pun, sibuk nak muncul kan diri.
Rasa macam nak kikis je jerawat ni.
Ok, jangan kutuk sangat.
kang dia meradang.lagi banyak keluar.
Tapi bukan itu sebab aku stress !!


** krikkk ~ krikkk ~ krikkk **



Please dont go !! huaaargh

sebenarnya aku stress HP aku buat hal.
Satu hal nak mencari bateri baru.
Dah nak dekat sebulan. aku sabar aje.
today tak boleh bendung kestressan aku.
huuhu. ade hal penting time tu lah. rosak bateri ni!!

Mane ade orang boleh tenang tanpa HP.
(mana ada orang mati sebab tak ada HP)
manelah aku tak stress, nak wechat tak boleh.
Nak ambil gambar tak boleh.
semua pun tak bolehhh.


* im lost connection with people *