Thursday, December 12, 2013

Harimau Selatan JDT 2014



Evening Readerss!

Rajin sunggguh lu stay offices petang-petang ni.
Pekerja terbaeekk woo! good~good

Sebelum aku bungkus beg dan pulang ke rumah.
Meredah lautan api (tak sesuai)
lautan kenderaan yang berhon-hon (jammed)

Saje nak ubatkan kerinduan peminat JDT.
Yang tak sabar nak tunggu musim baru.
Aku pun da siap order gan kawan kat joho. Nak jersey Nike terbaru.

Tetapi, buat masa inii. Hanya jersey training sahaja dikeluarkan.
Untuk penyokong belum ade final design kot.
Entahlah. Nanti aku roger-roger lagi ! 



JERSEY-JDT-2014


Gambar kat bawah ni, aku cilok kat member aku.
Die kerja company kusyen kalau aku tak silap.
Then si member posted gambar seat kereta 'Harimau Selatan'
Perghhhh~ meleleh wa cakap lu.
Kerusi kat rumah macam nak tukar pakai seat JDT aje.
Punyalah semangat. Tak boleh blah. haha


jersey-jdt-2014


ok , adios amigos ! sambut salam mesra =)


No comments:

Post a Comment