Tuesday, December 17, 2013

Carian Google Melampau


Sebelum aku chaw pulang.
Apa kata korang layan benda ni dulu.
hahaha. Entah ape-ape aje yang dowang cari.
Sakit otak aku.
Tekeeezuut makk. ko nyahh~

pencetus ummah tunang rahmat
Tengok yang bawah sekali.
* Tunang Rahmat Ikhsan biodata *


tunang rahmat
Aku termasuk dalam pencarian tersebut. Adoiyai.. sedih makk. haha


Yang Allah, kesian betul. huhu
Aku tak pernah dengar lagi mamat ni bertunang ke kahwin.
hahaha. Janganlah search yang peliksss's
Sawan mak kalau hari-hari tertengok benda-benda macam ini.

Kalau ade yang berminat dengan si Jejaka ini. Sila bertanya pada tuan punya badan.
Aku memang tak ade pertalian darah atau tak berdarah dengan beliau.


** hehe ! ok. bye kawan-kawan. Nak tengok Upin-Ipin **

No comments:

Post a Comment