Saturday, December 21, 2013

Sepetang Bersama Artis - blogrrr


Hai Sunshine >_<
Walaupun mood malas sudah merebak, tapi disebabkan gian nak menaip jugak.
Maka, aku paksa jari jemari aku yang kontot ini, cuba untuk menaip. heheee
Maaf, ye! maybe akan terkeluar ayat tak mesra ayat atau entah ape-ape. huhuuuu

Last week aku pergi event blogrrr !
alaaaa ~ bosan laaar. asik cakap pasal event tu aje. hehehe.
Sudah basi la machik bella. (sedih)
Ohkey +_+ '' saya janji (dengan jari-jari kaki yang terbantot) ''
Ini last update pasal Event Gtahering Blogrrr !

Ade yang aku tak puas hati pasal event ni, bukan aku aje.
Ramai yang cakap macam tu. Sebenarnya event ni sangat best.
Seriously, mungkin disebabkan kurang promosi pasal event ni. So, ramai yang tak tahu.
Tempat event pun salah satu faktor jugak.
Aku malas nak kupas banyak-banyak. Kang jari sakit tertusuk pisau.
Peribahasa apakah itu. I dont care. Tak nak lah tulis secara terang-terangan.
Takot kena bam-bam bom pulak. huhu. So, amik mood redha ajela.

Disebabkan pkul 6pagi aku sudah terpacak kat event tu.
Ade jugak aku terserempak dengan otai-otai blogger.
Tapi aku segan giler kot nak tegur. Lagi-lagi nampak Encik Amir.
Pemilik blog terkenal dan terhotts! Denai Hati.

Aku rasa ramai yang sudah update pasal event ni.
Bagusnya aku, tak banyak tulis banyak-banyak.
hehe (makan gaji buta nampaknya ko bella)
Antara artis-artis yang turut memeriahkan majlis yang tak berapa meriah.

blogrrr


Kalau dengar suara Si Shakinah ni. Memang sudah boleh agak. Memang becok.haha
Havoc, happening and sempoi. Tinggi kurus jugak sangat gebus'sss.
Kalau marsha aku tak berapa nak cam sangat. Lain benor dalam tv dengan kat luar tv.
Tapi u'olls memang cantik, tinggi and gebus'ss (lagi sekali pujian)

Ally Iskandar pun ada jugak. Bila berada dalam keadaan yang sesak.
Memang susah nak kenal si Ally ni. Orangnya tak berapa nak tinggi.
Lebih kurang macam aku aje. Jalan pun menunduk aje.
wife ally pun seorang blogger. tapi aku tak nampak beliau.


blogrrr


Kenal tak? Iqram Dinzly with Nisa Kay ?
Mestilah u'olls kenal, kalau tak kenal, penchen aje jadi blogger.
heheeehe. kidding ok. (mohon jangan terasa)

Iqram Dinzly ni, memang sempoi habis, kelakar and suka sangat loyar buruk.
Part paling best bila dia ajak semua blogger menari 'pocho-pocho' kat dalam dewan.

Nisa Kay ? blogger famous amos tu, same age with me.
22 y'old. Very eloquent in speech and looks smart too.
Dia ade bagi tips nak berblogging, etika seorang blogger.


blogrrr-iqram-dinzly

boleh jenguk Insta Iqram  dia pakai T-Shirt blogrrr.
Yang ini, aku nak mohon korang terasa. Jahat aku! hehe
Iqram kata 'blogger juga media'
So, gunakan kuasa menulis dengan fakta yang betul.
Jangan menulis tanpa sumber yang sahih, yang kena orang lain.
Hari tu, shila amzah ade cakap kat 'meletops'
blogger ni macam tahu aje. (ahli nujum)
belum keluar apa-apa berita. Sudah ada spekulasi.
Huhu. aku agak terasa jugak.
Sebab aku 'blogger'

So, sebelum aku lagi terlambat. (memang pun) >_<
Aku ucapkan TAHNIAH kepada semua pemenang.
Hopefully ada peningkatan dan tips untuk blogger baru macam aku jadi maju.


  • Best Blogshop: A-dressing
  • Best IT and Gadget Blog: JomPHP.com
  • Best Art & Photography Blog: Theeggyolks
  • Best Entertainment Blog: Rotikaya
  • Best Food & Travel Blog: Thebigsmallboy
  • Best Sports Blog: Sokernet
  • Best Fashion & Beauty Blog: Maxmayo
  • Best Family & Health Blog: Ibubapacemerlang2012
  • Best Personal Blog: Denaihati.com
  • Best Automotive Blog: Paultan.org
  • Best of Disability Blog: Amir-Hamidi

Sebelum aku menamatkan entry ni. Layan gambar-gambar aku kat sana.
Haritu ade janji dengan seseorang nak posted gambar aku yang tak berapa nak footfullar.

bella luna

bella luna

bella luna

bella luna

bella luna

bella luna


bella luna


bella luna




https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com


Today aku ada 'date' dengan someone. Beliau juga seorang retiss.
Bertempat di Mid Valley. Kalau terserempak.Tegurlah jangan malu & segan.
(alamak~macam nak buat sesi beramah mesra pulak)
Ayat badjet nak famous bagai. hahaha.


*Ok bye ! Nak tahu ? tunggu aku update next week =)*
** selamat berhujung minggu bersama orang tersayang, walaupun tak sayang **


No comments:

Post a Comment