Tuesday, March 4, 2014

Alhamduliallah ~ Rahmat MU



Tiap kesusahan kesedihan, kekecewaan Allah gantikan dengan lebih baik.
Alhamduliallah ~ Hujan turun membasahi bumi MU. Menyuburkan tanah yang gersang.
Air hujan yang turun ibarat mutiara yang mengembirakan hati ku yang gundah.

Kadang kala dibalik ujian yang aku terima, aku nampak seseorang yang setia disebalik aku.
Terima Kasih atas jawapan MU. Aku masih bersyukur menjadi hamba MU.

Bila roda kita di atas jangan lupa pandang ke bawah.
Bila kita jatuh terduduk, baru kita tahu langit tu tinggi ke rendah.
Peringat kepada diri aku sendri. Agar sentiasa bersyukur dan redha dengan ujian dari Allah

Aku masih menanti, adakah hari esok ada sinar bahagia untuk aku ??
Hanya Allah yang tahu Hidup dan Mati ku.



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment