Tuesday, March 4, 2014

Anda BerOtak Kanan Atau Kiri ?


Hai semua ^__^ Assalamualaikum wbt.

Hari ni demam check otak rasanya. hahaa. So, aku terbaca dari satu blog NIE. Aku dengan sepantas kilat.
Tak tunggu ape lagi dah. terus buat ujian mental. Iskk. buat sakit mental tau. Nak tahu kecenderungan otak kita berpikir.
Kiri atau Kanan? YES or No ?

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

Result yang aku dapat. Urm.. aku banyak seorang berotak KIRI ??
Nasib ade otak, kalau otak udang. Masuk Hospital Bahagia. Memangg bahagiaa. ehehe

Ade yang betul ade gak yang tak berapa nak betul. Memang aku suka fikir secara rasional.
Lagi-lagi melibatkan masalah dan pekerjaan. Tapi di posisi yang lain, aku suka bidang seni.
Dari kecik aku suka melukis, menyanyi, menjahit. Memasak memang bukan aku la.
Mathematic ?? Oh My Allah !! janganlah sogok kat aku. Sejarah dan BM ok la.

Kalau bab jiwang? memang tak la. tapi more romantik. haha. POYO. Nampak sangat macam aku ni hati batu.
Aku memang mudah mengalirkan air mata kalau aku sedih.
But, my prinsip tak kan menangis depan orang yang aku sayang or sakitkan hati aku.
Bukan ego, tapi itulah kekuatan dalaman dan mental aku.

Panjang pulak ceramah, eheee. Sorry. Korang punya mana???



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment