Monday, March 31, 2014

Sepetang Bersama Blogger Yeos 2014 - Part 1


Assalamualaikum wbt & Selamat Petang Warga Blogger semua ^_^

Aku tahu and sedar diri yang aku dah terlambat. huargg. >_< Rata-rata blogger yang lain semua dah update story pasal #SBBYEOS2014 kan?
Aku masih tergedek-gedek nak update. hahaa. Bukan tergedik ye. Rasanya kalau aku cerita pasal event tu lagi korang muntah tak?

Kalau ada yang mula pening, niat nak muntah. Sila sediakan besen di sebelah anda ok. ahhahaa. Segala kemudharatan selepas membaca blog ini.
Tidak ditanggung oleh penulis. T_T hik hik hik * sila tanggung sendiri *

Korang boleh scroll slow-slow kat bawah ni sambil menikmati gambar-gambar. Mungkin ada yang banyak kali korang dah terpandang dari blog lain.
Tapi tak ape, buat-buat 1st time tengok ye. ahahaha. Kalau belum tengok, baguss sangat la. INI memang Khas untuk korang lah !! hahaa

Disebabkan aku tak bawak sebarang gadjet untuk menyumbang gambar di event tersebut. Maka aku terpaksa redha menumpang kasih HP kawan-kawan blogger yang baru aku menyembang di sana. Korang memang best. Sebenarnya nak mentions Table No.19 ! hahaha !



 Sorry, kite terpaksa letak picture ni no.1 sebab nak jeloskan awak-awak semua. haha.
Jahat kan kite? ehehe. tak adalah. sebenarnya niat kita nak ajak awak-awak yang jelos tu plan untuk datang event blogger untuk tahun 2015.
Insyallah kalau Denai.com bebesar hati nak anjurkan lagi.
Boleh kita sama-sama bergambar sampai muntah darah ! hahaha. sampai pengsan pun tak ape. tak ado sape nak marah aih T_T


Kira 1st time aku beranikan diri untuk bergambar bersama artis. hehehee.
Walaupun aku nampak cacat disitu, demi seseorang tu bertanya mana gambar Memey  Norman.
Maka, aku pun dengan senang hati upload untuk tatapan umum. hahaa. Sila jangan gelak ok.
See? nampak gemok? abaikan. Itu disebabkan baju. (ayat cover line)
Kak +Mia Liana  cakap aku kecik? urm. macam tak je. kan? kan ?


Kenal tak siapa disebelah aku? ahaha.
Si hensem Abang +Zarul Umbrella 
Kesian pulak dia, mengacau masa makan. Walaupun muka beliau agak keruh.
Bila dapat tahu pasal MH370 =( Masih segak dan tersenyum.


Masih lagi sempat bergambar dengan akak +AyueJean AJ. Blogger yang baru aku kenal.
Tak malu betul join Table 19. HAHAHA. *opsss. tutup muka !



Aku dan blogger +Cheq Eem  yang rajin comment blog aku ! akhirnya jumpa jugak.


P/s : ni baru entry pengenalan. hahaha. Next aku update lagi ye. ahahhaa. Jangan muntah . daaa !!



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment