Friday, March 14, 2014

Counting My Big Day


Assalam wbt & Salam Sejahtera kepada awek's juga balak's semua ^__^


Yahooo !! i want take a holiday and stop blogging for two weeks !!!
ehehehe. hohoho. boleh tahan aku gelak. T_T 

ok, we skip story about holiday tu. Aku tengah gemuruh, sejuk, keras beku tahap peti ais ni.
Tinggal sehari je lagi weh ?! serioslly? arghhhh.. tiba-tiba hati aku tak tentu arah menanti esok.
Rasa macam sekejap sangat masa berlalu. Eh esok dah 15-March-14 ?? huhuhu.
Maybe this 1st and last time for me. hik hik hik. will do the best ever for event tomorrow !!

Disebabkan last entry sebelum aku mendiamkan diri. Aku nak citer sikit-sikit pasal esok. sikit je ok?
So, theme yang dipilih adalah ''Gold & Black "


opsss !! so nice !! memang glamour gile ah. hihiihi
macam tak ada sebab aje aku nak gelak kot. urmm, maybe nak sembunyikan gemuruh di hati?
Apa yang bakal aku lalui esok ye. Excited but a bit nebess jantung kita ni. kikikiki


Lovely shoes. tetibe terbayangkan citer ' Cinderella ' hahaha. kebudak-budakan betul aku ni.
Aku nak cari kasut lebih kurang macam tu, tapi puas pusing punye pusing kat Jusco. Tak jumpa jugak.
Dengan rushing nye, mengalahkan marathon.  Adoii ! maaf aku tak mengeluh pun. hehehee.
So, dengan redha aku pilih heels lain. Warna hitam & ada perincian manik berwarna keemasan.
Wooow !! im very like it. Post gambar yang sebenarnya selepas event ye berlangsung. ehehe

For the dress, aku imagine la dapat baju ala-ala pinchesss. yang kembang-kembang gitu. tapi...
Huh !! dasar tak sedar diri betul aku ni, boleh pulak high taste yang tak bertempat. hehehe.
Aku suka tengok dress kat bawah ni, nampak sangat simple dan mewah sangat !! admire gile!


Sampai sini sahajalah aku buat post ala kadar ni, dengan banyak kerja menimbun-nimbun.
Nanti iollss cerita lagi ok.. 

Sorry sangat pada yang tanya kat aku bila nak publish entry #SBBYEOS2014
Kerana aku masih belum pikir nak post entry event last week. eheee. lambat benor aku ni.
Tak apa, bagi blogger yang lain bukak cerita dulu. Post banyak-banyak muntah pulak korang. T_T
Insyallah, i will update soon, cover semua pasal event tu. After tomorrow event and honeymoon time.
Ohkey anak-anak ? jaga diri ye anak-anak. ehehe


'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment