Friday, March 28, 2014

Bersyukur Wahai Hati


Assalammualaikum wbt & Salam Jumaat.

Alhamdulillah.. rezeki tak putus-putus dari Allah. Walaupun bukan nilai yang besar.
Namun itu juga salah satu rezeki dan nikmat yang Tuhan berikan kepada aku.
Aku berharap tahun 2014 adalah tahun rezeki. Setelah aku harungi tahun 2013 yang penuh kesukaran. ^__^ 


sample from #berrybright. Also bertemu janji dengan Model Kembar yang ohsem !!



Akhirnya dapat jugak aku merasa nak guna #pixy. Dulu tengok blogger lain review produk ni.
Memang best sangat. Aku dapat sample yang kecik-kecik. comel sangat! hehe
Majalah ni semua sponsor dari #Karangkraf. So banyaklah extra majalah kat aku. huhu


owh ! beg 'jeep' ni aku dapat dari blogger Pendekar Berkuda. Sampai 3 beg gitu.
1st aku guna yang ini dulu. Memang class habis. haha. Dapat jolokan retis tak bertauliah gituu. hik hok


Akak bodyshop yang baik hati bagi sample kat aku. hahaa
Mana tak banyak dia bagi kiteorang sampel. sebab aku gan akak aku borong barang body shop.
Sampai berterbangan 200 kerat lebih. huhu. haaih *berpeluh mak jemah.


hahh !! yang ini panas-panas dari thailand. Bos akak aku yang permurah bagi kat aku.
Sebab aku adalah pelawat tetap office akak aku. Sampai berkhemah kat sana. haha
Dasyat tak dasyat lah. hohoho

p/s : Alhamdulillah,,syukur, walaupun kecik tapi rezeki ok.Ingat tu !! Kalau ada nak bagi hadiah kat aku dipersilakan ye. hahaa. Nak bagi sampel buat review pun ok gak. **kidding


'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment