Thursday, March 6, 2014

'' Playboy Itu Bakal Suami Aku ?? "


Hai.. Good Morning Everybody !! Matahari dah terpacak still lagi morning? ehee. Selamat petang ^__^

What?? Playboy itu bakal suami aku. Bukan bakal lagi dah. Betul-betul dahh. Luruh jantung guwa babe. hik hik hik.
Tu la kata orang tua-tua. Jangan mudah membenci seseorang kan dah jadi 'laki' aku. Sape nak jawab!!

Memang tak percaya mamat tu jadi Suami aku kan? Yes !! suami dalam mimpi. Apekehal aku dok mimpi dia. Yang mamat ni, dok interup mimpi suci aku ape kes. hahaaa. tak pasal-pasal bangun pagi dengan muka tersengih-sengih macam kambing. Konon seronok sangat ade suami playboy cap buaya darat macam dia. har har har. T_T

Watak dia dalam mimpi aku? jengg, jeng,, nak citer ni. Sama aje macam dalam drama melayu yang korang tengok-tengok tu. Yang pelakon perempuan tu aku la. hahahahaaa. Gelak macam nak berguling-guling ni, masa menaip. Naik semua bulu roma aku. kikiki. Bukan seram cerita hantu. Tapi geli mimpi pasal kahwin.

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

serious! segupha dengan warna baju dalam mimpi aku. Aku masih pelik, Seingat aku tak ade masa aku nak tengok cerita tu.
Layan lagu Encik Mimpi pengarang jantung buah hati aku je. Iskk... iskk.iskk..
Ape-ape pun thanks suami ku !
'' awak tetap romantik,caring dan soft walaupun playboy. but pls jangan muncul lagi. takot i falling in love''
Haaahaa. Jahanam ayat cinta aku.

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

"  Sayang, tunggu abg balik ye, nanti kite pergi jalan-jalan "
Sambil memeluk tubuhku dan menghadiahkan ciuman hangat di dahi. 
Jangan marah laaa. ni skrip dalam mimpi je. haha. kalau betul-betul? maybe not him la..

https://glamorousbybellaluna.blogspot.com

Dalam mimpi boleh la !! luar mimpi jangan harap. hahaaa.
Orang yang berOTAK KIRI mampu jugak bermimpi kan?Hahahaa. perasaan cewahhh.


p/s : my status now? opkos la single, available dan sewaktu dengannya. hik hik.
dan aku masih menunggu seseorang untuk meniti hari tua bersama aku =)



'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment