Tuesday, January 13, 2015

Kau Tercipta Untuk Diri ku

Hai,

Dah lama tak update pasal diri sendri. Ter.. rasa nak update pasal diri sendri pulak. hahaa. Hari ni, mood feeling2 cintan cintun. *blushing tetiba. ahhh !! Penangan dengar lagu Lah Ahmad. Suara da la merdu, lembut je. betul2 buat aku keawang-awangan. Power tak ayat aku. layan perasaan bosan depan PC, boleh gak Lah teman aku. kiki >_<


Telah lama ku nantikan
Saat semua ku impikan
Kau jadi ratuku
Wahai bidadari ku
langkah lah duniaku..

Bawalah aku ke alam mimpimu
Mencintai mu takkan pernah menjenuh akan ku
Tulusnya hatiku dalam mencintai mu
Semuanya untukmu...

Peluklah aku jika terkenang
Semua kau idamkan
Semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku
Bukan maksudku untuk melukaimu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang padamu
Kau tercipta untuk temani diriku...

o0o0o.. yeh yehhh

Bersyukur kita pada Yang Esa(terciptanya cinta)
Ku mendoakan kebahgiaan selalu
Peluk lah aku jika terkenang
Semua kau idamkan semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku
Bukan maksud ku untuk melukai mu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang pada mu
 
Ok, tak nak cerita pasal Lah Ahmad. haha. aku nak citer yang aku suka lagu dia! lepas tu boleh la operasi berangan-angan ke langit tercipta. Mula terpikirkan jejaka yang jadi video klip kat otak aku ni. *blushing lg ! Hadoi perempuan ni memang tak dapat dipisahkan dengan fantasi kan.hihhii. Petang2 macam ni layan jiwang, malam tak boleh tidur la. Lagi-lagi petang tengok Zul Ariffin !!! mau tak histeria aku. hahaa. Aku tenung dia lama2.

'' bella !! ko jangan nak tenung dia lama-lama ye ?! tu ma punya ''

Mak aku kalau bab potong line nafsu aku memang teror. Aku dah selalu sangat berebut abang2 sado kat tv tu dengan mak aku. kiki. Walaupun dia bukan Zul Ariffin, aku tak tahu siapa yang tercipta untuk aku. Tapi ape yang aku selalu doa.. Seseorang yang dapat memahami aku, bersama ketika aku susah dan senang, ketika aku sakit dan paling penting mencintai aku sepenuh hati dia. Ceecehhh. jiwang la aku . Semua perempuan pun nak macam ni. Tapi tak ada pulak listing nak hensem, kaya ke sado ke apa. Kalau tak boleh melindungi kaum wanita pun tak guna jugak. 
 
Tak semestinya jumpa lelaki idaman , dia adalah yang terbaik untuk kita kan ? bersyukur dengan apa yang ada dan terus menunggu. haha. Insyallah . Ok sambung jiwang lagi. Bye!