Thursday, January 9, 2014

Terusik Jiwa Sebentar


Tiba-tiba aku nak buat entry sedih-sedih pulak hari ni. Mentang-mentang dah hujan.
Tapi kalau banjir bukan sebab aku menanggis ye.

hmm .. aku sedih ke? hurmm. tak adelah. aku tak sedih pun.


im cool and im crazy same like before.
Takdir Tuhan. Aku tak boleh lari. Kalau memang di gariskan untuk bertemu dengan masa silam =')


Berdoalah bersungguh, Nescaya Allah menjawab doa hamba-NYA,
Maka aku pasrah untuk terima takdir.
Itu sudah satu kecukupan untuk mengetahui kebenaran yang selama ini aku dambakan.


Pilihan ke-2 menjadi peluang ke-2.
Jangan pernah sia-sia kan =)


Sahabat aku pernah berkata :
'' kalau kau tak ada Jodoh kat dunia ni. Tunggulah Bidadara kat Syurga nanti ''