Thursday, February 6, 2014

#SBBYEOS2014 : Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014


Assalammualaikum dan Selamat Petang wahai pembaca sekalian alam ^_^

Eh korang pergi event tu tak? alaa.. yang ade blogger otai tu.. kui kui kui. Sebenarnya kan... aku dalam dilema ni.
Samada ada nak pergi ke tak event Sepetang Bersama Blogger 2014 anjuran Encik Amir dari Denaihati.com
Sungguh pening aku dok pikir-pikir dari pagi tadi. Pusing-pusing kepala sampai pening iolls. hahaha.
Hari tu ade gak tanye adik lelaki. Dia plak tak nak pergi.huhu. Ye la sibuk study. Aku pun malas nak kacau student life.
So, kakak kau yang bukan student ni nak tanya korang,korang dan korang semua. Boleh ???


Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014

Ada siapa-siapa yang pergi event tu tak? eh rasanya dah 2 kali tanye. heheh. Lantaklah ko makjemah.
So, soalan ke-3 aku. Ada siapa-siapa sudi pergi event tu dengan aku tak? Boleh la kita berjanji dan berdating bersama-sama nanti. Tak kan aku nak pergi event tu sorang-sorang, then dok tercatuk, melaghu dagu kat meja tu. Segan laaa. eheee..
kite buat muka cutee ni T_T  tolong kesian skit. hehehe.

Eheh!! nampak sangat menipu kau bella. Aku tengok kat web site dorang lebih 100 blogger sudah pun mendaftar. Tak caya? jom check ! Sebab tu la aku sangat malulah wehh. sudahlah tak pemes. Blog pun ala kadar, macam bayi belum pandai merangkak. hehehee. Nak pulak pergi event besar-besar ni ada otai-otai blogger. Aduyaii ! stress sendiri pulak. hahaha. Hurm.. macam tak nak pergi je. Macam nak pergi je. haiihhh.. hahahah. Bergaduh pulak dengan diri sendiri.


Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014


Kalau ada siapa-siapa yang rasa macam nak pergi rasa macam tak pergi sebab segan.
Kite gengg la! so boleh contact aku kalau korang join. Ade gak aku member.
Baru boleh daftar . eheheh . Sayang awok semua la !!!

'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment