Friday, February 7, 2014

Penangan si Retiss !!

** Hai, saja nak menghapdate picture dari kawan aku yang terlebih kreatif..
entry ni suka-suki hati aku aje. Hobi kiteorang memang suka mengarut.
Watak di bawah tak ada kena mengena antara hidup dan mati . hehe. Sekian dan maklum **


1ST - Kawan aku si Lya merangkap tukang mix & match lukisan-lukisan kiteorang. haha
Sampai hati kau singkirkan Scha demi berada disamping Awal. ^_^ mihmihhh


Di sebabkan muka member aku ala-ala Siti sarah sikit. Kiteorang kenenkan dia dengan shuib.
hihihihii. Rasa macam sweet couple plak. Mentang-mentang Maharaja Lawak Mega malam ni =)


Ni hah lagi sorang, tergila-gilakan si Keith Foo. hahaha. Tak abis-abis cakap pasal keepoo.
Fenomena betul Arina Rose ni. Sabarr je la. Tapi cer tegok pic keepo tu. Apsal pakai skirt?
Lyia ko salah pilih pic ni. hehehehehee


eerrrrr . yang kat atas tu Pic sape erk??? hahaha. Ade ke patut letak TMJ.
Sikit pun tak seiras ok. Mengarut betul kawan aku ni. Bila tak ada kerja.
Otak masuk air. ^_^




'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''