Wednesday, October 23, 2013

What a Life ?


Kehidupan, kehidupan dan kehidupan. Agak-agak apa yang akan jadi selepas seminit, sejam, sehari? Hari ini bila aku terjaga, '' Syukran Ya Allah '' kerana masih sayangkan aku. Walaupun zahirnya aku bukan hamba-Nya yang baik dan kadangkala aku terkeluar dari landasan hidup tapi dengan berkat keyakinan aku pada-Nya, aku masih di jalan yang benar. Alamak!! first entry aje aku dah beremosi bagai, dengan ayat yang cukup baku dan metaflora-warna bagai. But seriously, its me and totally be my self. Maybe akan ada ayat-ayat *free style
(gaya formal dan tak formal, gaya kuak lentang, ibarat rojak di kedai mamak) Apa punya perbandingan daaaa~ hoho. So, life must go on event your heart so hurt. Don't ever give up, fight for our LIFE  =) 



glamorous by bella luna

     
           
              Teringat pulak aku masa zaman hingusan (sekolah). Berdebar bertahun kot sebab nak merempuh UPSR. That my first EXAM ever, semenjak aku diberikan nyawa untuk menikmati kehidupan aku yang penuh semak samun lagi lorong berliku ini. Wow! setengah hari aku dok menaip tapi tak jugak posted.Kecik-kecik dulu bagi sejam pun sudah 2 muka surat penuh aku tulis. Markah pun 70% ke atas. Menaip lagi lambat dari menulis kah?? *muka cunfius . Adakah disebabkan otak aku dah berlumut, maka susahlah aku nak dapat '1st entry' yang agak superb-duperb. Its okey! practice make perfect yeah babe.*muahaahaaa




glamorous by bella luna



aku     : wehy ! im so, stress. arghhhh!!! (muka teging) 
bff      : ala~ relax arhh.. aku kalau tension dengar lagu pun dah ok ! haha

(aku pun try sumbat ear-phone then konon-konon enjoy the song)

aku    : wehy ! aku rasa macam lagi stress apesal??
bff     : haha! ape ke peliks kau ni, org stress dengar lagu la best! baru la rock.
aku    : okey, aku da tahu ape yg boleh re-fresh otak aku ni hah 
            (tersenyum sambil capai novel dan baca)


# okey !! BUBYE ! Time Out~ back to my sweet home. Last words today, aku kena dan harus menulis bila membaca sudah tidak boleh membuatkan aku tenang #


No comments:

Post a Comment