Thursday, October 24, 2013

Kawan menjadi Sahabat


          Morning sunshine!!. I'm so impress, 25 ' kawan ' sudah menjenguk blog in two days aku ber'bloging'. Tapi macam poyo aje kan? 25 poeple aje kot, bukan 25K pun! Blogger famous pun tak jadi ikan puyu macam aku. Whatever, I just wanna to say
''Thank so much for reading blog '' for some people maybe ter'click or ter'baca my entry, sengaja atau tidak disengajakan. Hopefully u guys suka baca blog aku. Tak ade paksaan okey ! haha. Aku suka layan lagu ni. Pada aku dia memang seorang yang sangat berbakat Salute giler wa cakap lu!! Okeh, mohh kite layan ~


"Sahabat by Najwa Latif"

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu



*selembar doa dan secawan teh*

Disebabkan pepagi aje emosi aku sudah tongang-langgang, tambah lagi dengan muka yang sememangnya tak cun. Wah !! ada secawan teh dan juga aku terpandang 'Doa' kat atas meja aku. Make me fell clam and better. Thanks *sya banun for a cup of teh.


glamorousbybellaluna.blogspot.com 
* syah banun - teman bergaduh aku*



glamorousbybellaluna.blogspot.com
 * kamalya - suka bius aku dengan ubat gelak dan perangai selamber dia *



          Aku memang senang bergaul dan berkawan, tapi tak bermakna aku senang untuk bermesra dan rapat dengan orang lain. Syukur Alhamdulillah! walaupun umur aku dah tua macam ni. Muncul jugak diaorang berdua. Watak-watak penyeri dalam kehidupan aku yang macam TV (black & white). Buat korang berdua, terima kasih kerana hadir dalam hidup aku. Dengar aku menangis, layan we-chat aku, layan selera aku and everything we done together ! Aku tahu *syah akan nangis kalau dia terbaca. haha. but *lyia still cover slamber ~ love both of u dear *muuuahhhhaaa*

" Kawan sentiasa datang dan pergi tapi sahabat sejati akan sentiasa di sisi
. Harap persahabatan kita kekal sampai akhir hayat. "


No comments:

Post a Comment