Thursday, December 25, 2014

Liebster Award From Ain Ruslee



Hello Peeps !!

Malam ni aku betul-betul teruja nak jawab soalan-soalan cepu emas ni. Walaupun aku agak ketinggalan zaman. hehehe. Orang lain da jawab berbulan-bulan lamanya. Aku baru nak start menjawab. Kalau exam, comfirm failed !! hihihihii. Thanks for tag +ain ruslee 
muuahh ..muaah. bella jawab ok ?


5 perkara tentang diri aku?
aku tengah pikir, pasal diri aku ek? hahhaa. tak tahu nak describe 
aku ni peramah dengan orang sekeliling , tapi nak rapat susahlah.
aku boleh jugak dikategori kan sporting. baik hati ? mestilah!
gila-gila dan suke gelak guling-guling kalau lawak nak mati.
Aku ada simpanan wang masa hadapan
simpanan ? haha. adelah sikit-sikit. untuk bulan hadapan.
seriously, aku tak pandai manage kewangan aku. Hopefully aku dapat hubby yang boleh control nafsu meoww aku ni.
Kenapa pentingnya simpanan wang?
eh ? dah kenapa asik tanya pasal duit weeh. haha. stress pulak aku !
sangat penting and perlu untuk aku berkahwin, ada asset juga untuk bakal anak-anak aku.
Apakah perancangan,5 tahun akan datang dengan menggunakan wang simpanan yg sedia ada?
Insyallah, simpan duit nak pergi umrah dan travel round the world ! yeah.
Blogger yg aku minati?
Blogger yang aku minat , semestinya Fatin Liyana. She so adorable. pada pendapat peribadi aku, die layak dicontohi. Lagi-lagi dah bergelar DR. kan ?
Negara yg paling diminati utk bercuti? 
wajib nak pergi tanah Mekah, Korea , Europe.
Impian yg dah tercapai?
Alhamdulillah, target untuk umur 25 tahun. aku dah capai sekarang.
Allah permudahkan, dapat kerjaya dan gaji yang aku nak.
tapi tak putus asa. target untuk umur 30 mesti lagi demand ! yeess
Impian yg belum tercapai?
kalau aku cakap jangan gelak ok? hehe. nak sangat jadi DOCTOR PSYCHOLOGY.
suka sangat nak wat orang mental. haha. so awesome! call me DR. NABILA
Sebab aku berblog?
2012 aku ada 1 blog, tapi macam biasalah berkubur tak bertanda. haha
now baru serious berblogging. sebabnya? biarlah aku aje yang tahu.
tapi aku bersyukur, hidup aku makin ceria dan ramai kawan.
Apa pendapat aku tentang blogger yg sekejap ada dan takde nak remove ke dia?
 aippp.. kejam betul aku nak remove blogger yang macam biskut kan?
terkena batang hidung kemik sendiri.hahaha. masing-masing ada urusan.
lainlah yang cari rezeki melalui medium berblogging.
Kalau ada 1million apa yg aku akan lakukan?
 salah orang la tanya ni!! hehe. aku tak pernah terpikir langsung.
tapi kalau tetiba ade jutawan nak bagi. aku ambil aje lah. rezeki jangan di tolak.


 p/s : aku jawab skema giler kan ? hahaha. macam exam plak. ok .. see next entry uolls

No comments:

Post a Comment