Monday, December 16, 2013

RUJUK My EX



Hello Reader's.
Saje nak bagitahu korang nii.
Aku sudah pun RUJUK dengan My EX. Sudah genap seminggu kami kembali bersama.
Kali ini, aku pastikan hubungan kami berjaya. Yeah ! heheee
Walaupun seringkali aku melihat beliau. Tetapi, aku tak pernah mengenali beliau secara dekat.
Mungkin sudah Jodoh kami.
Aku mula dia, di saat aku mula berblogging dulu.
Aku mendaftarkan diri untuk teruskan hidup bersama si dia.

Kengkonon aku berjanji untuk memenuhkan tabung untuk bekalan hidup aku di masa hadapan.
Tetapi aku berpaling tadah dengan menukarkan si dia dengan yang lain.
Now, aku kembali kepada dia. Selepas bosan berfoya-poya. (poyo giler)

hahaha! ayat cinta cap bunga taik ayam memang tak boleh blah. huhu
Proppaaa aje tu. Aku kembali setia dengan Encik Nuffnang sebenarnya.

 '' Million thanks to Nuffnang ''



nuffnang
jangan nak mengade compare dengan visitor korang key 1 babap kang. hehee

Kalau korang perasan. Tak perasan buat-buat paham. hehe
Dulu aku ada letak syarikat pengiklanan lain kat header blog aku.
So, selepas kecurangan aku tak mendapat sebarang habuan.
Also, buek menyemak kat belog picisan guwa.
Maka guwa buat keputusan untuk rujuk kembali.

Mujurlah si dia. Tidak keberatan menerima diri ku.
Huhu. siap ada status ' Glitterati '
Now sudah ada earning.
Walaupun tak banyak. Atleast menyumbang kenaikan trafik tabung ayam aku. >_<


nuffnang


https://glamorousbybellaluna.blogspot.com
Jam 3.00 PM tadi. Cantik No. 111


'' Special Thanks to  Nuffnang reply my Ticket. So, baru aku valid untuk buat pengiklanan ''



No comments:

Post a Comment