Tuesday, December 24, 2013

Mr. Nuffnang - Kempen INTI Cycle 1 Degree & Transitions Optical


Hello readers,

Gian sungguh rasanya, sudah dua hari tak berblogging.
Alhamdulillah.. Mr Nuffnang berbaik hati berikan lagi berikan aku 2 lagi kempen.
Hari ini, rata-rata kau tengok blogger ucapkan million thanks kepada Mr Nuffnang.
Tidak terkecuali aku. Saje nak bodek-bodek.
Hopefully next time, pihak pengiklanan sudi-sudikanlah memberi aku lagi rezeki.
Walaupun tak banyak. Aku amat menghargai =)


nuffnang


Tapi, ada 1 aku musykil bin ajaib. Kenapa CPUV aku tak naik-naik ye?
ada siapa-siapa boleh tolong aku.
CPUV (cost-per-unique-visitor)
Mostly aku check, unique visitor blog aku yang terbaru.
75 ke atas per day.
(hehee. bahasa rojak sebab gugup) >_<


nuffnang


Tadi aku dah send ticket kat Mr Nuffnang.
Harap ada jawapan. Al-maklumlah. Aku kan baru lagi. Budak baru belajar.
Hei, korang tolonglah ajar aku lebih sikit.
Baru aku reti nak klik nuffnang korang. Seriously aku memang belum mengerti.
Hehee. jangan kata aku kedekut nak klik ke ape tau.


nuffnang


Punca 2 hari aku menyepi. Semalam harus MC sebab wabak penyakit D menyerang.
Musim hujan, musim penyakit.
So tak nak sakit sila duduk dalam rumah diam-diam.
Tak pasal-pasal jadi macam aku.
Mood berblogging ada. Tapi kerja banyak nak kena settle.
Esok pulak cuti. Adoi. membebel pulak aku ni.


nuffnang


* jaga diri dan kesihatan *


No comments:

Post a Comment