Thursday, December 19, 2013

Kenapa Guwa Mengantuk !!


Adoi, bila nak pukul 5.00 petang ni??
Just imagine, keadaan aku hari ni.
Macam nak sendal bijik mata dengan batang mancis penyapu!


mr bean-mengantok


Dari pagi sampai ke petang aku mengantuk giler-giler.
Penat? urm.. Nak bernafas pun susah. Dada pun sakit.
Seminggu ni, pikiran aku tak berapa nak centre sangatlah.
Adoiyai, semak guwa.


bercinta

Begitulah keadaan aku pada setiap malam.
Sejam or dua jam sekali aku akan terbangun.
Capekk deh! itu yang membuatkan aku tidak mendapat tidur yang berkualiti.

Mata tertutup, badan dah penat. Tapi fikiran aku ni.
Tak reti-reti nak tidur. Kalau tak menganggu tak ape.
Entah ape-ape lah pikir. huhuhu >_<


angau bercinta


' Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang '

Tu sesuai untuk orang yang hanyut bercintan. Terkena penyakit angau.
Tapi aku tak bercinta pun. apahal la dengan guwa ni.
Dulu kalau tak boleh tidur sebab banyak kerja kat offices.
Over stress kononya. Doctor pun bagi aku ubat 'penenang'

Lunch tadi, aku sempat jadi minah rempit di atas meja kerja. Makan memang tak larat. 


love u lee min hoo


Maybe ingat kat mamat tu (gambar di atas).
sampai tak boleh tidur! haha.
Aku harap malam ini, aku berjaya mendapat tidur dengan cemerlang.


* Atok google sumbangkan gambar *

No comments:

Post a Comment