Tuesday, May 6, 2014

Flora Kafe AmpWalk Pilihan Blogger's

Selamat pagi Selasa wahai teman dan kesayangan daku   ^_^
Almost a week tak update apa-apa kat blog picisan ni. Tetiba di anak tiri kan pulak ye.
Ingat lagi tak event yang aku dan blogger's yang lain dok promote tu ?

Saje nak bagi entry pemanasan, sebelum blogger's yang lain semua update pasal event tu.
Ok, this 1st event aku organize! Actually, ini semua secara tak sengaja aje pun.
Mini Gathering yang di rancang sepenuhnya oleh aku, niesa & qila. hihii
Since last year, Niesa bagitahu aku nak datang KL. Dia siap book aku untuk sekian tarikh.
hahahaa. Memang teruja giler nak jumpa kan ?
Bella merindui niesa.. sob.sob .. masa bella tengah menaip ni. sedih kan ? T_T

Bila aku tahu ramai yang nak join gathering kecil-kecilan kiteorang ni.
So, aku pun plan pilih tempat yang best & rare untuk lepak-lepak.
Sambil makan boleh gelak-gelak. kalau nak berguling tak dibenarkan ye. kiki
Boleh #selfie sampai lebam. Tak ada siapa nak marah wehh. wooo !!

Aku cadangkan ''Flora Kafe Ampwalk" sebagai tempat rasmi pertemuan kami. cewahh
Sesiapa yang teringin nak pergi ke flora kafe.
Korang boleh terus ke facebook Flora Kafe untuk booking tempat.
Untuk mengelakkan tiada tempat. Al-maklumlah kafe mereka sentiasa dikunjungi orang.
Aku cadangkan korang semua booking awal-awal ye. Ini aku remind yee !



Aku sangat berbesar hati dapat bekerjasama dengan Mell & teams.
Serious memang friendly. Korang pun tak payah nak memalu kucing.
Memula aku PM dia kat FB then die reply & terus on call dengan aku.
Senang kerja aku. Just booking untuk 10 seats dulu. Before 1 day event.
Pihak kafe akan double confirm dengan uolls lagi. So, aku tambah lagi 5 seats lagi.
Yeah !! jadi 15 seats. Actually yang datang lebih dari 15 orang. haha
Tak ape, just mintak kerusi aje. tak ada yuran penambahan ok. ^_^
Mell siap bagi discount giler-giler punya. Average untuk weols, bill dalam 300++
Per head. tak sampai RM30 pun. murah kan !!

Jangan risau, kat sana banyak pilihan makanan. Samada korang nak cuba ataupun tak.
Kalau sesiapa yang tak boleh skip makan nasi for lunch, boleh pilih masakan melayu.
Kebanyakan menu yang disajikan, adalah dari negeri Johor
Macam asam pedas. kat johor kiteorang panggil Gulai asam pedas.
Mee Rebus, Mee Bandung Muar. Orang Johor meh try kat sini ye!!



For western, haritu kami try chicken chop also fish & chip.
Aku suka ramuan dalam sos black paper mereka. Sedap sangat. Lain dari tempat lain la.
Overall, for western food taste good. I bagi bintang-bintang. heheee



Disebabkan aku terpengaruh dari entry rakan blogger yang lain.
Aku pun dengan gedik order lah jus "kedondong asam boi" ehemmm....
sampai sekrang aku terasa masam nya tapi memang sedap. 
1st time aku try tau. Husna gan Nurie pun cakap sedap.

Banyak lagi aku nak review pasal kafe ni. So, tunggu next entry ye.
Kang baca panjang-panjang. Pitam muntah pulak ye. haha.
Anyone , boleh contact mereka ye.


FLORA CAFE (AMPWALK)
Ground Floor,The AmpWalk 218, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur.
50450 Kuala Lumpur, Malaysia
Always open
Phone: 03-2161 8010 / 03-2181 0986 (mel)
Email: florakafe@gmail.com
Website: http://floraetc.blogspot.com/




Diantara Bloggers yang sudi hadir tapi gambar kak farah tak ada pulak.
Next entry ye #kakfarasayang hahaha ^_^ #babyashcomey

Farah  - www.bubblynotes.com

p/s: aku terpaksa baca entry lebih dari 10 kali sebelum publish. #typobersepahsepah Pergh !!
      #sumpahanRatuTypoUna menjadi-jadi. hahaha. Tak lupa jugak dengan Simbol #


'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment