Saturday, November 23, 2013

Rindukanlah OST Playboy Itu Suami Aku


Morning u'olllssss 


Wah seronok siapa yang dapat berguling-guling atas katil.
Aku jugak lah yang harus pergi ke kerja.
Demi mencari bersuap-suap nasi. huhuhu. Ayat sedih giler . ^_^

So, di pagi sabtu yang indah nan cerah. Tak mendung dan tak hujan.
Aku memandu kereta secara Solo.

Selepas DJ Radio membebel-bebel.
' Pok..pekk..pok..pek '

Terlayan lagu jiwang kejap.

Tiba-tiba otak aku jadi hilang waras sekejap.
' Rindu Nak Jatuh Cinta ?? '

Aduhai bella, felling cintan-cintun engkau terlebih sangat kot ! hahahha.



fall in love



Playboy Itu Suami Aku ??



proses cinta


 Berpikiran lagi. ^_^ wink wink
Banyak sangat proses & ISO cop SIRIM segala bagai.
'' Complicated ''


ENCIK MIMPI


Ohkey! ~ secara tak sengaja aku betul-betul layan lagu

'' Ku benar benar sayang pada dirimu oh kasihku
Janganlah engkau ragu pada diriku
Daku berkelana mencari harapan yang kita impikan
Dari terbitnya sang suria hingga tenggelam

Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu

Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari harimu sayangku
Ku adalah milikmu sayangku
Ku adalah milikmu yang kau rindu

Doa doakanlah diriku
Di dalam hatimu
Di dalam nafasmu
Sepanjang hari harimu

Ku benar benar sayang pada dirimu oh kasihku
Janganlah engkau ragu pada diriku

Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu
Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari harimu sayangku
Ku adalah milikmu..

Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh ikhlas ikhlaskan lah hatimu

Daku ini cinta sejatimu
Daku ini harapan hatimu
Oh janganlah engkau bersedih
Oh jangan janganlah kau bersedihkan hatimu kekasih
Rindu rindukanlah diriku
Sepanjang hari harimu sayangku
Ku adalah milikmu ''



ENCIK MIMPI


Encik Mimpi yang penuh Misteri.
Boleh kot aku nak stalker Facebook & twitter 

Encik Mimpi also ada blog. Tapi tak aktif rasanya.

Jujur, aku suka penulisan lirik, melodi lagu & tone suara dia.
Cara dia menyanyikan lagu tu, beri kesan jugak la pada diri aku.

Hehe. 6_^ kalau idok, tak kan aku susah payah taip kisah dia panjang-panjang.

Aku suka hasil dan karya dia. Plus aku tak minat & jarang ambil tahu gossip tentang dunia hiburan.


ENCIK MIMPI
Belon for ' Dream Man '  ( MOTIP ? )


Walaupun WATAK memang tak boleh blah !
Tapi, dimaaafkan sebab penulisan NOVEL & LAGU yang memang best.

Maybe aku kena pergi cari that NOVEL.
Membaca tanpa aku harus membayangkan WATAK yang di LAKONkan.


Salam Sabtu & Ahad ^_^



No comments:

Post a Comment